Topen av en Topen dag!

Känner mig grymt duktig! Vart ute och sprungit i ca. en timme.
Kan det finnsa något bättre än att andra in den kalla kvällsluften efter att ha puchat upp för en stor backe?
Har så grymt jävla mycket energi, så känmns som om jag kan springa hundra mil.

Sån jävla härlig kännsla att bara springa. I huvudet finns exakt ingnting, inga tankar, inga funderingar, ingen ångest och panik över nånting. Det ända som hörs är ens egna flåsande andertag och det härliga rytmiska ljudet av fötter som slår ned mot grusvägen. Det ända som syns är vägen främför och landskapet som passerar breved en. Fylla lungorna med den kalla härliga luften, känna att man gör något bra och förgylla kanten av en underbar dag!<3
 
Som om inte detta var nog, när jag och JowJow var på väg hem bestämmer vi oss för att springa sista biten efter att ha gått en stund och då säger hon ''Jag har lämnat honom'' ''Jag har blivit kär i en idiot, jag har älskat en idiot, jag har blivit dumpad av en idiot, jag har hela livet framför mig, varför slössa tid på honom?''
Jag blir så jävla glad! Hon har äntligen kommit över honom! 

När jag kommer hem och har duschat pratar jag i telefon med min underbara daggmask Sanna och det gör bara dagen mer toppen!
Just nu är livsglädjen på topp och jag kan inte må bättre!
Imorrn får jag träffa min daggmask<3
Men nu ska jag packa klart inför helgen, sätta min Bob på laddning och ringa upp Sanna igen-samtalet bröts när Boben dog.

Ha en fortsat härlig kväll!
Puss<3
// J 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0