Uppdatering.

Förlåt att jag varit så grymt dålig på att ladda upp bilder. Men blir lätt så när man har mkt att göra :P

Tänker inte ladda upp bilder på allt jag gjort men kan berätta lite kort ;)
Jag har vart på en tävling i Slöddertälje som heter Kruthornet.
Veckan där på sov jag i kallhäll, va på Ligan hajk och firade Bästa Sannas födelse ag med det sköna Kallhäll folket.
Veckan där på var det ett arrangemang som hetta JOTA.
Sen var det återträff från lägret jag var på i sommras, det va as kul :D (lördag till söndag)
Veckan efter det var det lov, då var det full rulle :P Måndag till tisdag var jag på Måvienajjt i Slöddertälje.
Tisdag till onsdag sov jag hos Sanna.
Onsdag till tordag var det movie night i Trollbäcken
Torsdag från lunch fram till middagstid spenderades med söta Signe på ett café.
Fredag var det tillbax till kallhäll för att gå på födelsedagsfirande av Sofia och Hanna.
Lördagen var det vinterklädhandling med mamma och kårbad
Och på söndagen var det hantverksdag :P
Denna helg va det chillhajk på Liiidingöö x) (därifrån kommer det bilder).
Ha dett gött :)
// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0