Fredagen den 13-vaka

Fredag kväll till lördag förmiddag spenderades i Spånga.
Mycker mysigt folk och tråkiga och dåliga skräckfilmer^^
Sömn blev det ju ingen denna helg häller, 40 minuters Powernap totalt.
Efter nån timmes tittande på dåliga skräckfimer gick jag och några andra och gjorde lite annat kul.
Bl.a Kidnappade snusdosor och ligger i högar på ett golv och snor popcorn från köket^^
Vid 5 på morgonon får Jag och 3 andra den briljanta idén att vi ska antasta köket och göra en cup: Sno NUTELLA BURKEN! :D
Och efter fjärde försöket och med olivers dåliga tillbaka tagande av burken lyckades vi rymma ut med burken och skedar^^
Så tjugo i sex på morgon stod vi och åt nutella i spånga skogar^^
Vi kunde inte ta in den öppna burken så vi gömde den utomhus, när vi kom några timmar senare va den borta :O
Den riktiga fullen bestod av Lidl chokladflingor med mjölk, chips, en omgång kronan med Evan och att min arm blev ned ritad men en text dem tyckete att jag sklulle tatuera in.
Hemma i ösmo och den mjuka sägen blev det 4 timmars sönm innan middagen.
Men nu ska jag sova, ska upp för att gå på fotomässa imorrn! :D
God Natt!
//J

   


Kommentarer
Postat av: Signe

Mina bilder din korv

2009-11-18 @ 13:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0