Vad är en bal på slottet?

Denna helg har vart underbar!
På fredagen var jag i stan och såg på bio med Jassmine, Henning och Lillebror. Vi skrev upp oss på språkresa, Jassmine och jag förlova oss, filmer var helt okej och sällskapet var underbart.
Sen bar det av till Slöddertälje för att sova hos Rasmus med Thom och Rasmus.
Kvällen fördrevs med Wii spel, flumm, lyssna på han packade brors livsfilosofi, tv och vattenpipa.  Vid halv 3 bestämde vi oss för att det var dax att sova, så vi gick in efter att ha suttit ute på bakgården och rökt vattenpipa och kollat på himlen mellan kuddar, täcken och sovsäckar. Efter ännu en natt spenderad med thom och Rasmus i hans 90 säng var det upp på lördag morgon och göra sig i ordning, duscha och åka till Adam och äta gemensam lunch med lite folk innan vi begav oss till tåget.  Vi skulle åka till Katrineholm för att gå på bal. Så efter lite mat, säng och skålning vid bordet, vals träning och Dirty dancing i Adams vardagsrum åkte vi till stationen, möte upp resten av allt folk och satte oss på tåget. Väl framme i Katrineholm gjorde vi oss i ordning och gick ned till samlingsrummet. Vi blev ihop parade med random människa, min bordsherre fick två damer, mig och Jeanette från Skåne.
Snabb summering av kvällen: Maten va jätte god, Emil. våran bordsherre var as snäll och uppförde sig exemplariskt men dissa oss senare på kvällen, jag blev bra polare med Jeanette, Johanna och Henrik i från Skåne, vi hade as kul, flumma runt överallt och blev antastade av Henriks pussmun så vi hade lilla pussmunnar över halva kroppen- räknade och fick det till 31 st! Blev uppbjuden tillvals 3 gånger, diskot va nice, men musiken sög!  I stugan vi skulle sova i flumma jag runt lite och träffa nytt folk, blev 1 timmes sömn. Vid 10 på morgonen blev vi utsparkade från stugan och alla skulle gå till tåget men jag flörta in man med Jeanette och 2 andra i en bil och fick skjuts till Katrineholm station. Väl framme cirkulera vi i bilden men musik dunkande  från telefonen ett bra tag innan vi parkera och sa hej då till några folk. Sen avsluta jag och Jeanette men en sista val på Katrineholms gator innan vi gick och åt lunch på ett as mysigt konditori. Sen hoppa och sjöng vi för full hals på gatorna på vägg till tåget.  Väl hemma i Sthlm trakten följde jag med Thom och Rasmus hem till Rasmus, vi däckade i sägen två timmar innan vi åt middag och jag fick skjuts till bussen.
Hemma vid 5, däcka vid 7 och sov 12 timmar den natten och va lagom pigg på måndag morgon^^
Kommer lätt åka tillbaka nästa år!


 


Kommentarer
Postat av: eric

najjhs! :d<3

2009-12-13 @ 21:18:11
URL: http://ericstylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0