Höstlöv och regn.

Tiden flyger farm! Nyss var det sommar och varm, sen blev det höst och kallare. Är det bara jag eller kom aldrig hösten på riktigt? Alla färgstarka löv som fanns överallt och den där lite mysiga känslan i kroppen som man får av en solig höst dag. Vart tog allt det vägen? Upplevde bara grått, regn och kallt, och bruna träd och tråliga lov som låg överallt innan den riktiga vinterkylan bet tag.

Fotade lite höstlov för någon vecka sen som jag äntligen tagit mig tig att gå igen om sortera.





Kommentarer
Postat av: Din Flicka

Awesome bilder :D



fast jag tycker de e mysigare på våren när det en dag är varmt helt plötsligt och allt är torrt och dammigt. haha låter konstigt, men de e bland det bästa jag vet x)

2009-12-02 @ 23:47:37
Postat av: Rumpan

Joo håller med dig! det är nice :)

men att gå hand i hand med ngt man tycker om en solig höstdag är ocx riktigt nice! :D ;)

2009-12-02 @ 23:59:12
Postat av: Din Flicka

De har du rätt i :D

2009-12-03 @ 00:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0