BBN- Banby By Najt!







Helgen spenderades i Upplands-Bro gymnasiets idrottshall.
Spela Bandy halva natten säger man ju inte nej till.

Efter att ha stått på Ösmo's julmarknad som har blivit så mycket sämre på några år- från massa stånd och bord och mycket folk till 5 bord- så åkte vi till bandyn, lag medlemmar anslöts sig lite här och vart från och på kungsängen station möte vi folk och vänner från andra lag.

Adrenalinet som pumpar och vinnarskallen som är på topp när man är i full gång med matchen, det är svårt att hitta en bättre känsla en den när hjärtat slår för fullt och glädjen e på topp efter ett bra arbete på plan och en vunnen match.

Första laget vi mötte körde riktigt fult så jag taggade till och tänkte- om de kan köra fult, så kan jag!Så i resterande matcher mejade jag ned dom som stod i vägen och fick människorna att ramla^^ Det va as kul! :D fick en kille att ramla och åka en meter fram till sargen, genom den och ytligare en meter. De andra i mitt lag hade inte sätt eller anat den sidan av mig så fick ganska roliga reaktionen av dem när matchen var slut.

Vi åkte ut i första kvalet men vi hade kul och vann 1 match och förlorade resterande med bara ett mål, men vi var kvar och hejade på dem andra och gick runt och fotade lite och var social.
Grattis till DBS som vann!

Varje lag skulle ha ett tema och vårt var ''bara fel'' eftersom vårt namn var ''oj, nu blev det fel''.
Det var rätt kul när de skulle ropa upp vårat namn i högtalarna ;)

Men nu ska jag avsluta detta inlägg och fortsätta plugga och sedan är det dejta kudden som gäller^^
HA det bäst, och sov gott! //J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0