Ännu en helg av skratt, kramar och underbara människor.

Lussevaka i helgen. Efter att telefonen ringt i två timmar i stäck och människor kom från alla håll och kanter på tåget till Helenelund kom vi fram.
Vi antastade ICA genom att springa in 11 pers medans 2 andra stod vid vägen och vakta packningen.
Efter en snabb handling gick jag och jassmine ut med sockerkakssmet, bröd, kakor och dricka medans annat folk köpte mat, pepparkakshus och chees ballz.
Efter en liten promenad till stugan kom vi fram. Efter att det hade rullat på en timme eller två med att hälsa på allt folk, säga hej till nya människor, ligga i en hög på golvet med sanna, flumma och kolla runt i huset var det dax för pepparkakshustävling. VI var ca 12 st i laget och hade 7-8 färdiga pepparkakshus satser som vi satte ihop till ett as snygga mansion! :D Tyvärr vann vi inte- ett dass vann -.- för folk ansåg det fusk med färdiga pepparkakshus, men inte tänkte va att man skulle göra det av deg?
Efter mjöl och kristyr krig med massa folk gick jag och några till ut på promenad och hittade en lekpark som vi spenderade tid i.
Resten av kvällen gick det utför, Birka au gjorde inte så mkt för att få ngt drag i resten av natten så efter att ha varit på det failade diskot i 10 min gick tiden år att sitta och prata med folk, splea lite GH, ligga med massa folk i ''hångelrummet'' och flumma, gå på promenad, kolla lite film,  sjung och bara vara social men olika människor.
Vid 06.10 gick jag och tre andra för att sova lite men blev det ngn sömn tro? nej! de 50min innan väckning gick åt att prata med emma och när jag precis skulle somna blir jag väkt av att thom snarkar i mitt öra! så blev ca. 5 min sova. Efter att ha lyckats sno åt mig lite frulle tog vi 8 tåget hem, var lite läskigt att se centralen helt död och tom.  Väl hemma i Ösmo halv 10 dekade man i sägen vid 10, vaknade av att mamma hade lagat lunch, gick upp och åt, däckade igen och sedan upp vid halv 7 för att gå och äta middag hos pappa. Men det är så det ska vara ;)Men är lite besviken på Birka’s AU- dom kunde gjort detta mycket bättre.
Men mycket kramar, skratt och mys blev det ändå! :)








Kommentarer
Postat av: Jenny :)

Hah gillar dina meningar xD låter som att ni gjorde något helt annat i hångelrummet än att flumma men ^^ "splea lite GH, ligga med massa folk i ''hångelrummet'' och flumma"

2009-12-28 @ 13:06:55
Postat av: Ruumpaan

hahaha xD

men det va ju inte sååå jag mena xD

men jenny, det e bara lilla kåta du som misstolkar sånt^^

2010-01-01 @ 19:02:21
URL: http://ruumpaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0